اخبار و مقالات:

جستجو
دسته بندی
برچسب ها

در این دسته بندی در موارد ذیل به توضیح و ارائه مطالب خبری و آموزشی خواهیم پرداخت : mining و استخراج ارزهای دیجیتال ، سرمایه گذاری در صنعت استخراج ارز دیجیتال , استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر و ...

استخراج ارزهای دیجیتال

شرکت های استخراج بیت کوین از افزایش قیمت بیت کوین سود می برند
شرکت های استخراج بیت کوین از افزایش قیمت بیت کوین سود می برند

در طول روند صعودی قیمت بیت کوین در سال 2017 ، هیچ گونه تجهیزات استخراج ارز رمزنگاری شده در بازار سهام ذکر نشده بود. این بار شرایط متفاوت است. تنها در ماه گذشته ، قیمت سهام شرکت های استخراج بیت کوین Riot Blockchain، Inc. ( RIOT ) و Marathon Patent Group، Inc. ( MARA ) به ترتیب 145 و 332 درصد افزایش یافته است. Canaan Inc. مستقر در چین ( CAN ) در همان بازه زمانی شاهد افزایش 91 درصدی قیمت آن بوده است.

بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۱
بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۱

افزایش مقبولیت بیت کوین و سودآوری استخراج این ارز دیجیتال باعث شده است صنعت استخراج بیت کوین روزبه‌روز بزرگتر شود و همان‌ طور که احتمالاً می‌دانید، برای استخراج بیت کوین دیگر نمی‌‌شود از کامپیوترهای خانگی استفاده کرد و به دستگاه‌های مخصوصی با عنوان ای‌سیک (ASIC) نیاز داریم. از طرف دیگر، با توجه به رقابتی‌بودن فرایند استخراج و سخت‌ترشدن ماینینگ، معمولاً در بازه‌های زمانی چندماهه دستگاه‌های جدید و کارآمدتر به بازار عرضه می‌شوند و آرام‌آرام دستگاه‌های قدیمی‌تر را از دور خارج می‌کنند. بهترین دستگاه استخراج بیت کوین در حال حاضر کدام مدل است و پس از آن چه مدل‌های دیگری وجود دارد؟ معیارهای مهم در سودآوری یک دستگاه استخراج کدام‌ها هستند؟ پاسخ تمام این سوالات را در این مقاله می‌خوانید. در این راهنما پس از بررسی بهترین دستگاه استخراج بیت کوین جهان، ابتدا کمی درباره معیارهای سودآوری یک دستگاه استخراج توضیح می‌دهیم و سپس بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را معرفی می‌کنیم.