اخبار و مقالات:

جستجو
دسته بندی
برچسب ها

توجه : مطالب این قسمت توسط کاربران فعال ارسال می شود و سایت و مجموعه XdgBit صرفا منعکس کننده نظر شخصی کاربران می باشد و نسبت به تحلیلها نظری ندارد و مسولیتی نمی پذیرد لذا دوستان جهت اقدام یا تصمیم گیری و سرمایه گذاری حتما دقت لازم را داشته باشند.

تحلیل ها و سیگنال ها

5 اندیکاتور که کمک میکند پایان روند نزولی ارزهای دیجیتال را تشخیص دهید
5 اندیکاتور که کمک میکند پایان روند نزولی ارزهای دیجیتال را تشخیص دهید

قیمت ها هر روز در حال ریزش هستند و این سوال در ذهن همه ما وجود دارد: "تا کجا بازار ریزش دارد و این روند چقدر ادامه خواهد داشت؟" در این تحلیل 5 شاخصی که معامله گران و تریدرهای حرفه ای برای تشخیص زمان پایان روند نزولی از آن استفاده می کنند، بررسی شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم و بررسی ADA، SOL وDOGE
تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم و بررسی ADA، SOL وDOGE

قیمت بیت کوین در حال تلاش برای اصلاح و تثبیت قیمت بالای 22000 دلار است. در نظر داشته باشید که بیت کوین ممکن است با مقاومتی نزدیک به 23000 و 23200 دلار روبرو شود. با ما همراه باشید تا بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

چگونه در بازار نزولی سرمایه خود را مدیریت کنیم؟
چگونه در بازار نزولی سرمایه خود را مدیریت کنیم؟

معمولاً بازارهای نزولی باعث احساس عدم اطمینان در هر سرمایه‌گذاری و بخصوص در یک فرد مبتدی می شوند. در طول بازار صعودی، سرمایه گذاران مطمئن هستند که سود خواهند برد در حالی که در بازارهای نزولی مانند این روزها، احساس بدبینی در سرمایه گذاران به وجود می آید. اما بازارهای خرسی دقیقا جایی هستند که جادو واقعاً اتفاق می‌افتد و می توانند شما را به سود فوق العاده ای برسانند؛ برای مثال، خرید اتریوم با قیمت 90 دلار در آذر ماه 1398. در ادامه مقاله ما به شما روش های مدیریت سرمایه در بازار نزولی این روزهای ارزهای دیجیتال را نشان می دهیم.

کندل ماهیانه بیت کوین
کندل ماهیانه بیت کوین

کندل ماهیانه بیتکوین دیشب پلی شد و با توجه هیجانات بالا رفتن بازار انتظارات رشد داره شکوفا میشه و اما طبق تجربه شخصیم ابتدا باید شادو رو به پایین کندل ماهیانه بیتکوین ایجاد بشه و بعد روند صعود به خودش بگیره. بنابرین پایینتر اومدن از قیمت فعلی انتظار فعلیست روند صعودی بعد از ایجاد و ساخت شادو پایین کندل ماهیانه خواهد بود و سطح این نزول می‌تونه حتی حمایت قبلی رو بشکونه و به سمت ۳۰ هزار بره،،،، اما یادمون نره که هیجانات برای بالا رفتن زیاد شده و بر اساس تحلیل زمانی هم میتونم بگم که بازار آماده صعود داره میشه.