اخبار و مقالات:

کیف پول

کیف پول متامسک (MetaMask) چیست؟
کیف پول متامسک (MetaMask) چیست؟

یکی از انواع کیف پول ‌های گرم، والت ارز دیجیتال متامسک (MetaMask) است که برای نسخه‌های اندروید و iOS موبایل روانه بازار شده است. علاوه بر این، افزونه مرورگر این کیف پول برای کروم (Chrome) و فایرفاکس (FireFox) هم در دسترس است. این والت از اتریوم و توکن‌های ساخته شده روی این بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

کیف پول اتمیک والت
کیف پول اتمیک والت

از تعداد زیادی کوین با بلاک چین اختصاصی نظیر کاردانو و سولانا پشتیبانی می‌شود. امکان ذخیره‌‌سازی بی‌شمار توکن ERC20 اتریوم در کیف پول اتمیک والت را نباید فراموش کرد. یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی قبلی آن مجهز شدن به یک صرافی غیر متمرکز به نام اتمیک سواپ (Atomic Swap) بود، اما این بخش از پلتفرم اتمیک والت مدتی قبل حذف شد.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) چیست؟
کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) چیست؟

این برنامه با ارائه یک کلید دسترسی امن و کنترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی، دارایی‌های شما را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. کیف پول Trust wallet را می‌توان بر روی تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل‌های iOS و Android نصب و استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم نحوه دانلود، ساخت اکانت و نحوه استفاده از کیف پول تراست والت را آموزش دهیم اما پیش از آن، به معرفی ویژگی‌ها و نحوه عملکرد این کیف پول می‌پردازیم.

آموزش کار با کیف پول ترزور؛ نحوه راه‌اندازی
آموزش کار با کیف پول ترزور؛ نحوه راه‌اندازی

Trezor از مدل T در فوریه ۲۰۱۸ رونمایی کرد و بلافاصله مشخص شد که آنها با دستگاه جدید خود پیش از این بالاتر رفته‌اند. بارزترین ویژگی جدید، صفحه لمسی رنگی است که با دکمه‌های بسته Trezor One از بین می‌رود. صفحه نمایش به طور طبیعی بزرگتر و بهتر از قبل است و دارای یک نمایشگر ۲۴۰ × ۲۴۰ پیکسل است تا پیمایش دستگاه را به راحتی انجام دهد. همچنین پردازنده نسل جدید ARM Cortex-M4 و همچنین یک درگاه میکرو USB–C و اسلات کارت SD را در خود جای داده است. با توجه وزن این دستگاه که ۲۲ گرم سنگین‌تر از Trezor One است، اما هنوز هم زیبا و سبک است.

کیف پول لجر چیست؟ مزایا و معایب به همراه راهنمای استفاده
کیف پول لجر چیست؟ مزایا و معایب به همراه راهنمای استفاده

لجر نانو اس | Ledger Nano S محصول شرکت لجر می باشد که از سال های دور شروع به ساخت و تولید کیف پول های سخت افزاری نمود. شرکت لجر از سال 2014 کار خود را آغاز کرد، محصولات این شرکت از ابتدا تا امروزه بسیار پر فروش بوده اند. لجر بلو ، کیف پول لجر نانو اس ، لجر نانو ایکس محصولات این شرکت هستند که البته لجر نانو ایکس در سال 2019 رونمایی شد

راهنمای جامع کیف پول‌های دیجیتالی : بیت کوین،اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال
راهنمای جامع کیف پول‌های دیجیتالی : بیت کوین،اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال

کیف پول‌های دیجیتالی یکی از کلیدی‌ترین ابزارها در معاملات و سرمایه گذاری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است که امروزه رو به فراگیر شدن گام برمی‌دارند. شاید برای شما نیز سؤال شده باشد که این کیف پول‌ها چگونه عمل می‌کنند و هدف از نگه‌داری و حتی ساخت آنها چیست. در ادامه با ارزدیجیتال همراه باشید تا علاوه بر پاسخ به این سؤال‌ها به معرفی تعدادی از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی بپردازیم.

امن‌ترین کیف پول‌ها و روش‌ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال
امن‌ترین کیف پول‌ها و روش‌ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال

وقتی که صحبت از ذخیره و نگهداری دارایی‌ها می‌شود، امنیت از جمله مهم‌ترین فاکتورهاست. این دارایی‌ها چه فیزیکی و چه دیجیتالی، چه کالا و چه پول باشند باید در محلی امن نگه‌داری شوند. استثنایی در مورد محل ذخیره ارزهای دیجیتال نیز وجود ندارد و باید در بهترین شرایط امنیتی ممکن، نگهداری شوند. در این مقاله امن‌ترین روش‌ها و کیف‌پول‌ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنیم. به طور کلی دو روش برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال وجود دارد: ذخیره‌سازی سرد ذخیره‌سازی داغ (گرم)

کیف پول سخت‌افزاری چیست؟ معرفی کیف پول‌های سخت‌افزاری برتر
کیف پول سخت‌افزاری چیست؟ معرفی کیف پول‌های سخت‌افزاری برتر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ذخیره‌سازی امن دارایی‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل است. دنیای کریپتو، دنیای خطرناکی است، بازیگران مخرب در همه جا وجود دارند، و استراتژی‌های فراوانی برای سرقت موجودی کاربران به کار می‌گیرند. از طرف دیگر، اشتباهات سهوی انسانی هم تاکنون میلیون‌ها دلار سرمایه را بر باد داده است. استفاده از یک راهبرد مناسب برای تأمین امنیت دارایی‌ها، از وظایف اصلی یک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال است. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای این کار، استفاده از «کیف پول سخت‌افزاری» برای ذخیره ارزهای دیجیتال است. برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال، کیف پول‌های نرم‌افزاری رایگان زیادی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها امنیت بالایی هم دارند. اما اگر سرمایه شما بسیار زیاد است و یا امنیت بیشتری می‌خواهید، باید کمی هزینه کنید و کیف پول سخت‌افزاری بخرید. در این مقاله، ضمن توضیح این‌که کیف پول سخت‌افزاری چیست، چگونه کار می‌کند و چه مزایایی دارد، بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود را هم معرفی می‌کنیم.

آموزش و بررسی کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)
آموزش و بررسی کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)

کیف پول موبایل کوینومی این روزها یکی از کیف پول‌های شناخته‌شده ارز دیجیتال در میان کاربران است. در این مقاله ابتدا به معرفی کیف پول کوینومی (Coinomi) و بیان برخی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت و سپس، نحوه‌ی نصب و بازیابی این کیف پول را به شما دوستداران ارزهای دیجیتال آموزش خواهیم داد.

بهترین کیف پول‌ های بیت کوین برای اندروید در سال ۲۰۲۱
بهترین کیف پول‌ های بیت کوین برای اندروید در سال ۲۰۲۱

از دیدگاه فنی‌، یک کیف پول ارز دیجیتال نرم‌افزار یا سخت‌افزاری بوده که حاوی کلید خصوصی و عمومی مربوط به بلاک چین است. از این کلیدها برای اثبات مالکیت در بلاک چین و ثبت پیام تراکنش در شبکه استفاده می‌شود. برای مبادله یا نگهداری بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری، ملزم به استفاده از کیف پول هستید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟
کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

یک کیف پول نرم‌افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی مرتبط با بلاک چین را در خود نگه می‌دارد. از این کلیدها برای ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی در بلاک چین و ردیابی مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شود. اگر شما بخواهید بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را استفاده کنید حتماً به یک کیف پول دیجیتالی نیاز خواهید داشت.