مقامات مالی اسرائیل سرمایه گذاری های مرتبط با بیت کوین را دو برابر می کنند: گزارش

مقامات مالی اسرائیل سرمایه گذاری های مرتبط با بیت کوین را دو برابر می کنند: گزارش

ممکن است از شرکت های بیمه و خانه های سرمایه گذاری خواسته شود که هرگونه سرمایه گذاری مرتبط با بیت کوین را با جزئیات و توجیه کنند.

کالکالیست گزارش داد که در نامه ای که روز چهارشنبه برای موسسات تحت نظارت خود ارسال شد ، بیت کوین به عنوان دارایی سفته بازی بدون ارزش ذاتی نامیده شد. 


به گفته کالکالیست ، نامه روز چهارشنبه در پاسخ (و تنها یک روز پس از) خانه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال silver castle  و بورس تل آویو (TASE) اعلام شد که اولین اوراق قرضه مرتبط با بیت کوین در کشور در TASE UP معامله می شود. بستری برای شرکت های خصوصی 



رمزنگاری در سرزمین مقدس: اسرائیل و فلسطین چگونه از بیت کوین و بلاک چین استفاده می کنند

ارزهای رمزنگاری شده در سرزمین مقدس راه خود را پیدا کرده اند ، اما اسرائیل که از فناوری برخوردار است و شهروندان بدون بانک در فلسطین در حال بررسی موارد استفاده بسیار متفاوت هستند. در حالی که یک مهندس نرم افزار مستقل فلسطینی برای جلوگیری از سانسور بانک خود به بیت کوین وابسته است ، "کشور نوپا" اسرائیل در حال بررسی جنبه سودآوری صنعت بلاک چین است-که در حال حاضر محل 112 استارتاپ مبتنی بر بلاک چین است.


در اعلامیه خود ، TASE گفت که اوراق قرضه جدید سرمایه گذاران نهادی را در معرض بیت کوین قرار می دهد "با کاهش قابل توجه خطرات عملیاتی و هزینه نگهداری محصول". 


در بیانیه مطبوعاتی آمده است: "سرمایه جمع آوری شده در [انتشار اوراق] فقط در خرید بیت کوین استفاده می شود و پول ها کاملاً در معرض نرخ ارز بیت کوین قرار می گیرد." 



TASE و Silver Castle به وقت مطبوعات به درخواست های اظهار نظر پاسخ ندادند.


به گفته کالکالیست ، نامه مقامات بازار سرمایه به طور خاص بر سرمایه گذاری های مربوط به بیت کوین توسط موسسات مورد بحث ، مانند سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری شرکت بازنشستگی Altshuler Shaham در Grayscale Bitcoin Trust در اوایل سال جاری متمرکز شده است. به طور کلی برای معاملات رمزنگاری اعمال نمی شود.


در این نامه آمده است: "به طور واضح ، ما در مورد سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده به طور کلی صحبت نمی کنیم ، و نه در فن آوری های مرتبط ، که منطق اقتصادی جایگزینی دارند و حتی ممکن است بازار را تقویت کنند." 


کالکالیست گزارش داد ، این نهاد همچنین از م institutionsسسات می خواهد که صورتجلسه مباحث و جلساتی را که در مورد این سرمایه گذاری ها بحث کرده اند ، به همراه تمام مطالبی که از تصمیمات سرمایه گذاری حمایت می کنند ، ارسال کنند.