ارز آیکون ICX چیست؟

ارز آیکون ICX چیست؟

به طور خلاصه می توان گفت آیکون ICON یک شبکه بلاکچین غیرمتمرکز است که بر قابلیت همکاری تمرکز دارد. با استفاده ازپروتکل انتقال بلاکچین آیکون ICON، بلاکچین های مستقل همانند بیت کوین و اتریوم می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و معامله کنند. شبکه آیکون ICON خود را به عنوان یک پروتکل بلاکچین معرفی می کند که می تواند قراردادهای هوشمند را اجرا کند. همچنین این شبکه توسط یک موتور بلاکچین اختصاصی به نام Loopchain تامین می شود و توانایی انجام صدها تراکنش در ثانیه را دارد. پروژه آیکون ICON قصد دارد یک شبکه غیرمتمرکز ایجاد کند که به بلاکچین های مستقل اجازه می دهد تا بدون واسطه با یکدیگر معامله کنند. هر کسی می تواند یک پروژه بلاکچین جدید ایجاد کند و به شبکه بپیوندد. تیم پشتیبان این پروژه بیان داشته است که نتیجه نهایی امکان تمرکز زدایی و ارتباط متقابل جوامع را فراهم می کند.

کل عرضه ICX برابر با 800،460،000 است. نیمی از این عرضه در ICO سپتامبر 2017 توزیع شد، و باقیمانده توکن ها میان تیم آیکون ICON و شرکای ان تقسیم شده و برای توسعه آینده اختصاص داده شدند.

کل عرضه ICX برابر با 800،460،000 است. نیمی از این عرضه در ICO سپتامبر 2017 توزیع شد، و باقیمانده توکن ها میان تیم آیکون ICON و شرکای ان تقسیم شده و برای توسعه آینده اختصاص  داده شدند.

مقدمه

تصور کنید امکانی وجود داشت که از طریق آن می‌توانستیم مؤسسات و صنایع مختلف مالی، امنیتی، خدمات بیمه‌ای، درمانی، آموزشی و تحصیلی و دیگر انواع خدمات را در یک فضا داشته باشیم و تمامی تعاملات و تراکنش‌های مربوط به آنها را در یک شبکه انجام دهیم. شما هم فکر می‌کنید که در صورت محقق شدن چنین امکانی، به یک جامعه آرمانی دست خواهیم یافت؟ به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال آیکون (ICON) قصد دارد چنین چیزی را در دنیای رمزارزها پیاده‌سازی نماید. برای اطلاع از این موضوع و بررسی جزئیات این پروژه با ما همراه باشید.

تاریخچه پروژه ارز دیجیتال آیکون ICX


در ماه سپتامبر سال 2017، ارز دیجیتال ICON طی یک برنامه عرضه اولیه (ICO) به بازار ارائه شد و از طریق فروش توکن‌ های ICX، سرمایه‌ای حدود 43 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این فروش برای چیزی حدود 50 درصد از توکن‌های آیکون اتفاق افتاد. سپس در سال 2018، این پروژه، بلاکچین اختصاصی خود را ایجاد کرد و افرادی که در عرضه اولیه (ICO) سال 2017 شرکت کرده بودند، توکن‌های ICX خود را در سال 2018 دریافت کردند.

در سال 2019 پروژه ارز دیجیتال آیکون، استاندارد IRC16 را به عنوان استاندارد شبکه آیکون ارائه داد. این استاندارد به تمامی افرادی ارائه شد که قصد داشتند از این شبکه برای ایجاد پروژه‌هایی با استفاده از زیرساخت‌های این شبکه یا توکنیزه کردن دارایی‌های خود بر بستر بلاکچین این شبکه استفاده کنند.

این دارایی‌ها به صورت توکن‌های دیجیتال یا کوین‌هایی هستند که مالکیت یا سهام یک دارایی را نشان می‌دهند. با استفاده از امکان توکنیزه کردن دارایی‌ها، کسب و کارها می‌توانند از طریق فروش سهام خود به صورت دارایی دیجیتال، سرمایه جذب کنند.

پروژه ارز دیجیتال آیکان هدف خود از راه‌اندازی این پروژه را «ایجاد یک جامعه دیجیتالی» بیان می‌کند. در این شبکه فعالان اقتصادی مختلف می‌توانند روش کنترل و تعیین ارزش اختصاصی خود را داشته باشند و این موارد را تحت اصول انتخابی خود پیاده‌سازی نمایند.

ارز دیجیتال ICX چیست؟

همانطور که گفته شد ICX توکن ارائه شده پلتفرم ایکون ICON می باشد. از رمز ارز ICX می توان برای اهداف مختلفی از جمله پرداخت، راه اندازی قراردادهای هوشمند و ایجاد توکن های جدید در شبکه استفاده کرد.
تاریخچه ICX

پلتفرم آیکون در سال 2016 راه اندازی شد و یکی از اهداف آن ایجاد انسجام میان بلاکچین های مختلف بود. پروژه ایکون در کره جنوبی توسط گروه مالی دیلی DAYLI که دارای صرافی ارز رمزنگاری شده کوین وان Coinone نیز هست، تاسیس شد. لازم به ذکر است که توسط بنیاد آیکون، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سوئیس پشتیبانی می شود.

به عبارتی شبکه آیکون توسط تیمی متشکل از بیش از 45 نفر به وجود آمده است. وب سایت ان همچنین چندین مشاور را شامل می شود که یکی از آنها Don Tapscott که کتاب Blockchain Revolution را نوشت همچنین موسسه تحقیقات Blockchain را افتتاح کرد.


رمز ارز آیکون ICX را در چه کیف پول هایی می توان ذخیره کرد؟

1.کیف پول ICONex:
این کیف پول، کیف پول رسمی آیکون ICON می باشد که از ICX و رمز ارزهای دیگر پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق مرورگر Chrome خود به این کیف پول دسترسی پیدا کنید.
2.کیف پول CoolWallet S:
استفاده از این کیف پول سخت افزاری بسیار آسان می باشد. این کیف پول علاوه بر رمز ارز ICX از ارزهای دیجیتال دیگری همچون لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و توکن های با استاندارد ERC-20 پشتیبانی می کند.
3.کیف پول Ledger:
کیف پول سخت افزاری لجر به دلیل اینکه از امنیت بالایی برخوردار می باشد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این کیف پول در دو مدل موجود می باشد و یکی از بهترین کیف پول های برای ذخیره سازی ارز دیجیتال ICX است.
4.کیف پول Trust :
کیف پول تراست یک کیف پول با رابط کاربری ساده می باشد و دارای ویژگی هایی مفید برای کاربران می باشد. این کیف پول به شما این امکان را می دهد تا توکن های با استاندارد ERC-20 را بتوانید به راحتی در این کیف پول ذخیره نمایید.
آینده ارز دیجیتال ICX چگونه است؟
آیکون ICON که پلتفرم ارائه دهنده رمز ارز ICX است، یک پروژه مفید با زیر ساخت های خوب است. این تیم ارتباطات خوبی برقرار کرده است و انها در به روز رسانی و تحویل نقشه راه ICX بسیار سریع عمل کردند. در مقایسه با بسیاری از آلت کوین ها، ICX تا حدودی به وعده های خود عمل کرده است.
یکی از وب سایت های فعال در حوزه رمز ارزها به اسم CoinLiker صعودی ترین و خوش بینانه ترین پیش بینی را برای این رمز ارز داشته است و بیان می کند که رمز ارز ICX با سرعت زیادی افزایش قیمت خواهد داشت.
به عبارتی پیش بینی آینده رمز ارزها کار سختی می باشد زیرا در بازار رمز ارزها و تمامی بازارهای سرمایه گذاری همواره نوساناتی صورت می گیرد اما می توان با در نظر گرفتن نکاتی همچون برخوردار بودن از یک تیم پشتیبان قوی و اهداف رمز ارزها تا حدودی حدس زد که آیا این رمز ارز از آینده خوبی برخوردار می باشد یا خیر.

برای خرید ارز ICX همانطور که گفتیم ابتدا باید در سایتxdgbit.comعضو شوید و پس از عضویت  می توانید اقدام به خرید و فروش و معامله این ارز و سایر ارزهای دیجیتال نمایید همچنین اگر تجربه کمی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره ما در این زمینه بهره مند شوید و با خیال راحت و کمترین ریسک ممکن معاملات خود را انجام دهید همچنین سایت xdgbit از اولین مرحله تا آخرین مرحله در کنار شما خواهد بود.

برای خرید و فروش این ارز روی لینک زیر کلیک نمایید.

Bitcoin Price (BTC)

  • $39,557.36




Ethereum Price (ETH)

$2,930.00