IRS ، در Boon to Crypto ، ظاهراً نحوه تعریف بیل کارگزار را نادیده می گیرد. بیت کوین افزایش می یابد

IRS ، در Boon to Crypto ، ظاهراً نحوه تعریف بیل کارگزار را نادیده می گیرد. بیت کوین افزایش می یابد

بلومبرگ با استناد به یک مقام ناشناس گفت خزانه داری به دنبال شرکت های رمزنگاری که از تعاریف "کارگزار" قوانین مالیاتی برخوردار نیستند ، نخواهد رفت.

وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال آماده شدن برای ارائه یک شاخه زیتون به توسعه دهندگان ارزهای رمزنگاری ، معدنچیان و شرکت های سخت افزاری است که از الزامات گزارش مالیاتی لایحه زیرساخت های دو حزبی ترسیده اند .


قیمت بیت کوین که در حال حاضر در حال افزایش است ، بیش از 1500 دلار در خبرها جهش کرد و به بالاترین سطح سه ماه گذشته یعنی بیش از 47700 دلار رسید. در معاملات اخیر قیمت ارز رمزپایه اصلی 47،600 دلار بود که 8 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.


بلومبرگ با استناد به یکی از مقامات دپارتمان نامش فاش کرد که وزارت خزانه داری به دنبال نهادهای رمزنگاری شده که از تعریف مالیات از "کارگزار" برخوردار نیستند ، نخواهد رفت. بر اساس این گزارش ، ممکن است هفته آینده راهنمایی در مورد این موضوع ارائه شود.


مشترک شدن در The node ، گزارش روزانه ما در مورد اخبار و ایده های برتر در رمزنگاری.

اشتراک در

این راهنما تلاش می کند تا بزرگترین ترس صنعت رمزنگاری را تسکین دهد: اینکه تلاش های سنا برای سلب مالیات از "هر خدماتی که انتقال دارایی های دیجیتالی را به نفع سایر افراد انجام می دهد" می تواند صنعت نوپا را به سمت خردها بکشد. 


منتقدان ارائه رمزنگاری لایحه زیرساخت را فراخوانده و هفته ها در تلاش بی نتیجه برای محدود کردن آن لابی کردند. بسیاری از افراد در صنعت ادعا می کردند که توسعه دهندگان و معدنچیانی که با تعریف لایحه از کارگزار مطابقت داشته باشند ، مجبور به ارائه اطلاعات گزارشاتی می شوند که توانایی جمع آوری آنها را ندارند.


بیانیه خزانه داری ، که هنوز عمومی نیست ، می تواند راه حلی برای محدود کردن محدوده لایحه به افرادی که تحت قانون مالیات طبقه بندی شده اند ، ارائه دهد. اما کاملاً مشخص نیست که چگونه این طرح می تواند با نگرانی مخالفان سرسخت این لایحه مبارزه کند.


قیمت بیت کوین(BTC)

45,700