همانطور که السالوادور قانون بیت کوین را تصویب می کند ، مردم محلی از اجرای آن گیج می شوند

همانطور که السالوادور قانون بیت کوین را تصویب می کند ، مردم محلی از اجرای آن گیج می شوند

قانون بیت کوین السالوادور از امروز اجرایی می شود - و با این حال ، بسیاری از مردم محلی هنوز نمی دانند که ارز رمزنگاری شده چگونه کار می کند و چگونه می توانند از آن استفاده کنند.

قانون بیت کوینBTC السالوادور تصریح می کند که بیت کوین باید به عنوان یک روش پرداخت در همه جای کشور پذیرفته شود. قانونگذار ملت این لایحه را بلافاصله پس از معرفی رئیس جمهور نایب بوکل در سه ماه پیش به تصویب رساند ، اما مشخص نیست که دولت چقدر تلاش کرده است تا مردم خود را برای اجرایی شدن قانون آماده کند.


جسیکا دومینگز ، صاحب کیوسک گل در سان سالوادور ، گفت که هنوز وقت لازم برای اطلاع از این موضوع را نداشته است.


او گفت: "با این حال ، در زمان مناسب من مایل به استفاده از بیت کوین هستم." و افزود که مشتریان قبلاً پیشنهاد پرداخت با بیت کوین را داده اند.


فرانسیسکو که درخواست کرد نام کامل وی ذکر نشود ، در سنسونتپک ، شهری واقع در 83 کیلومتری سان سالوادور ، لباسشویی می کند و گفت که کسب و کار او هنوز ترتیبی برای دریافت پرداخت با بیت کوین نگرفته است.


فرانسیسکو گفت: "در صورت نیاز به شارژ بیت کوین ، ما آن را با کیف پول شخصی که در موسسه کار می کند انجام می دهیم." در اواسط ماه اوت ، داشتن یک مورد ضروری نبود.


وی گفت: "چیزی که رئیس جمهور می گوید و دیگری آن چیزی است که قانون تعیین کرده است."


یکی از شاخه های فروشگاه سخت افزار Disensa ، واقع در سان سالوادور ، گفت که در حال حاضر اطلاعات کاملی در مورد استفاده از بیت کوین وجود ندارد.


"هیچ کس نمی داند که چگونه به آن عمل خواهد شد. نه بانک ها و نه تامین کنندگان چیزی در مورد آن نمی دانند. "




بیت کوین btc 45,266