قیمت رمزارز لونا در مدت‌زمانی کوتاه از ۸۵ دلار به نزدیک صفر دلار افت کرده است.

قیمت رمزارز لونا در مدت‌زمانی کوتاه از ۸۵ دلار به نزدیک صفر دلار افت کرده است.

لونا (Luna)، رمزارز مرتبط به استیبل‌کوین TerraUSD، اخیراً با افت شدید قیمت مواجه شده و قریباً به صفر دلار سقوط کرده است. TerraUSD یا UST نوعی استیبل‌کوین بحث‌برانگیز است که در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته، چون این استیبل‌کوین باید نسبتی یک‌به‌یک با دلار آمریکا داشته باشد بااین‌حال در چند روز اخیر ارزشش پایین آمده و به زیر یک دلار سقوط کرده است.

آینده لونا چه می‌شود؟

شاید زمانی که لونا به زیر ۱۰ دلار ریزش کرد خیلی‌ها فکر می‌کردند که حالا دیگر وقت خرید این ارز است و بد نیست که کمی از این ارز دیجیتال بخرند. اما واقعیت این بود که لونا صرفا در حال سقوط بود و دیر یا زود قیمت آن صفر می‌شد. به نظر نمی‌رسد که آینده‌ای برای لونا وجود داشته باشد. حتی اگر وجود داشته باشد هم به این زودی‌ها محقق نمی‌شود.

لونا روزگاری بیش از ۲۶ میلیارد دلار ارزش بازار داشت اما حالا حدود ۲۵۰ میلیون دلار ارزش بازار دارد و برای برگشت این ارز دیجیتال دیگر خیلی دیر شده است.

تیم توسعه این ارز دیجیتال هنوز پای کار ایستاده و شکست را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد که دیگر از دست هیچ کس کاری برنمی‌آید و لونا به درس عبرتی برای فعالان بازار رمزارزها تبدیل شد.

  •  همانطور که گفتیم ابتدا باید در سایتxdgbit.comعضو شوید و پس از عضویت  می توانید اقدام به خرید و فروش و معامله این ارز و سایر ارزهای دیجیتال نمایید همچنین اگر تجربه کمی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره ما در این زمینه بهره مند شوید و با خیال راحت و کمترین ریسک ممکن معاملات خود را انجام دهید همچنین سایت xdgbit از اولین مرحله تا آخرین مرحله در کنار شما خواهد بود.

تغییرات شدید قیمتی و نا مشخص بودن زمان و امکان ارسال کوین

  • کاربر گرامی به دلیل کاهش شدید قیمت ارز لونا مشکلاتی در شبکه این ارز پیش آمده است، لذا توجه داشته باشید زمان ارسال کوین خریداری شده بستگی به باز بودن شبکه لونا و سرعت انجام تراکنش ها در این شبکه دارد.


برای خرید و فروش این ارز روی لینک زیر کلیک نمایید.

Bitcoin Price (BTC)

  • 29,415$


Ethereum Price (ETH)

$2,026.00