دلیل رشد ارز لونا کلاسیک چیست ؛ تا کجا رشد قیمت LUNC ادامه دارد؟

دلیل رشد ارز لونا کلاسیک چیست ؛ تا کجا رشد قیمت LUNC ادامه دارد؟


در حالی که بازار کریپتوکارنسی طی دو هفته گذشته صرفا در حال رنج زدن و حتی گاهی خونین بوده است، تنها طی روز گذشته رمزارز لونا کلاسیک (LUNC) بیش از ۳۰ درصد رشد کرد و اگر این رشد را طی سه روز گذشته بررسی کنیم این عدد به حدود ۱۰۰٪ میرسد! اما دلیل سبز بودن این کوین در بازار بی رمق این روزها چه بود؟ آیا این رشد ادامه دار خواهد بود؟ بیایید تا با هم در این مقاله دلایل تکنیکال و فاندامنتال رشد ارز دیجیتال لونا کلاسیک را به طور دقیق بررسی کنیم.

زمانی که توکنی سوزانده می‌شود، عملا از چرخه در گردش خارج شده و باعث می‌شود کوین مذکور به اصطلاح کمیاب‌تر شود. طبیعی است که هر چه یک کوین کمیاب تر شود و عرضه ‌اش کاهش یابد، قیمتش بالاتر می‌رود.

نکته دیگری که بر کاهش عرضه یک کوین تاثیر می‌گذارد تعداد کوین استیک شده است. کوین‌هایی که استیک (STAKE) می‌شوند در استخر نقدینگی قفل شده و عملا از دسترس خارج می‌شوند. پس قاعدتا این عمل هم کوین را کمیاب‌تر و در عوض گرانتر می‌کند. 

نکته جالب اینجاست که استیکینگ لونا کلاسیک به تازگی مجددا فعال شده است و طبق اخباری که به دست آوردیم بیش از ۵۰۰ میلیارد توکن لونا کلاسیک طی روزهای گذشته استیک و قفل شده است که این عدد به شدت قابل توجه است. نمودار موجود در تصویر زیر گویای همه چیز است!

اما این رشد تا به کجا ادامه خواهد داشت؟

طبق مثلثی که کشیده‌ایم و تارگتی که پس از شکست دارد این ارز هدف خود را (۰.۰۰۰۳۵ دلار) زده و در حال حاضر از تارگتش هم حتی بالاتر رفته است.

به دلیل شرایط احساسی و فاندامنتالی که بر این کوین حاکم است ما هیچگونه توصیه مالی‌ای نمی‌توانیم به شما داشته باشیم، تنها می‌توانیم بگوییم که این کوین اهداف و رشد خود را طی این چند روز داشته است و شاید محدوده قیمت ۰.۰۰۰۵ دلار محدوده آخر رشدش باشد، اما باز هم شرایط فاندامنتال خیلی خیلی در دنیای کریپتوکارنسی ها موثر است و باید هم از نظر تکنیکال و فاندامنتال اخبار رمزارزها را دنبال کنید.