خالق بیت کوین به یک-ربات-هوش-مصنوعی-تبدیل-شده-است

خالق بیت کوین به یک-ربات-هوش-مصنوعی-تبدیل-شده-است

Satoshi Nak-AI-moto: خالق بیت کوین به یک ربات چت هوش مصنوعی تبدیل شده است

این ربات یک مدل ChatGPT است که تاکنون فقط بر روی نوشته‌های عمومی ساتوشی ناکاموتو و تعداد انگشت شماری از منابع مرتبط با بیت کوین آموزش داده شده است.

ساتوشی ناکاموتو ممکن است بیش از 12 سال پیش ناپدید شده باشد، اما دو متخصص هوش مصنوعی به دنبال احیای توانایی چت با بیت کوین معروف هستند.

در 31 می، پیر کوربین، یکی از برگزارکنندگان فیلم Bitcoin FilmFest و یکی از توسعه دهندگان Hugo Ferrer، "Talk2Satoshi" یک ربات چت هوش مصنوعی را منتشر کردند که هدف آن پاسخگویی به سوالات در مورد بیت کوین و اقتصاد است که گویی از ناکاموتو آمده اند.

این مدل اساساً ChatGPT OpenAI است که بر روی مجموعه داده های محدودی از جمله ایمیل های عمومی ناکاموتو و پست های انجمن آموزش دیده است. همچنین از منابع دیگر ، از جمله کتاب « استاندارد بیت کوین» نوشته Saifedean Ammous ، کتاب «قیمت فردا» نوشته جف بوث و فیلم «بازنشانی بزرگ و ظهور بیت‌کوین» اثر کوربین ، با منابع بیشتری در راه است.

در آزمایش، ربات چت پاسخ هایی تولید می کند که معمولاً در مورد آینده ارزهای فیات نامشخص هستند و در مورد بیت کوین امیدوار کننده هستند، اگرچه بسته به اینکه چگونه از آن خواسته می شود، می تواند پاسخ های متناقضی ارائه دهد.