تتر گلد با نماد اختصاری XAUT

تتر گلد با نماد اختصاری XAUT

طلا یکی از دارایی‌های با ارزش و با تاریخچه بلند مدت است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اما خرید آن مشکلات زیادی همچون هزینه بالای حمل و نقل و نگهداری را به همراه دارد. ارز دیجیتال تتر گلد با پشتوانه تتر و طلا در پی آن است که شرایط لازم برای خرید و نگهداری آسان را برای عموم مردم فراهم کند.

تتر گلد یک ارز دیجیتال تخصصی همانند بیت کوین و ریپل است که توسط بنیاد تتر راه‌اندازی شده است.

در این صفحه قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال تتر گلد و بررسی اطلاعات آن بپردازیم. ارز دیجیتال تتر گلد، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر گلد دارای رتبه 95 در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد. 

تعداد واحدهای در گردش تتر گلد ۲۴۶.۵۲ هزار و تعداد کل واحدهای آن ۲۴۶.۵۲ هزار خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن تتر گلد معامله می‌شود، صرافی  Xdgbit.com می باشد 

دربازارهای حرفه ای (P2P) صرافی xdgbit هم میتوانید  خرید و فروش انجام دهید .

تتر گلد یک ارز دیجیتال تخصصی همانند بیت کوین و ریپل است که توسط بنیاد تتر راه‌اندازی شده است. این ارز منحصر‌به‌فرد مزایای بسیار زیادی دارد و مورد توجه کاربران کریپتو قرار گرفته است. ارزش رمز ارز Tether Gold با قیمت یک اونس طلا برابری می‌کند و یک استیبل کوین مثل تتر محسوب می‌شود. این یعنی مثل قیمت تتر که همیشه ثابت و برابر ۱ دلار است، قیمت تتر گلد نیز همیشه برابر با یک اونس طلا است.


تتر گلد با نماد اختصاری XAUT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹۰.۰۱ میلیون دلار، در رتبه ۲۱۵ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تتر گلد در این لحظه با قیمت ۱,۹۷۸.۹۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۲,۶۵۶ تومان معادل ۱۰۴,۲۰۲,۴۵۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸.۶۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۰۴% افزایش یافته است.