این چیزی است که امروز در کریپتو اتفاق افتاد

این چیزی است که امروز در کریپتو اتفاق افتاد

باید بدانید امروز در کریپتو چه اتفاقی افتاده است؟ در اینجا آخرین اخبار در مورد روندها و رویدادهای روزانه تأثیرگذار بر قیمت بیت کوین، بلاک چین، DeFi، NFTs، Web3 و مقررات رمزنگاری وجود دارد.

دولت کره جنوبی با تصویب یک لایحه جدید کریپتو در حال انجام اقداماتی برای محافظت از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در برابر انفجارهایی مانند اکوسیستم Terra Do Kwon است.

طبق گزارش‌ها، این قانون 19 صورت‌حساب مرتبط با رمزنگاری را ادغام می‌کند و یک لایحه یکپارچه را ارائه می‌کند که دارایی‌های دیجیتال را تعریف می‌کند و مجازات‌هایی را برای فعالیت‌های تجارت غیرقانونی مانند استفاده از اطلاعات فاش نشده، دستکاری بازار و سایر شیوه‌های تجاری ناعادلانه در کریپتو اعمال می‌کند

انجمن کریپتو استرالیا از تلاش یکپارچه برای مبارزه با کلاهبرداری می خواهد


مدیر عامل جدید بلاک چین استرالیا، بدنه اوج رمزنگاری کشور، خواستار همکاری نزدیک‌تر بین بانک‌ها و دولت برای مقابله با کلاهبرداری‌های مربوط به رمزارزها شده است.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال و مشتریان استرالیایی آن‌ها چند ماه پس از اعمال بلوک‌ها، محدودیت‌ها و تأخیر در پرداخت‌ها به صرافی‌های رمزنگاری‌شده توسط دو بانک بزرگ، با استناد به نیاز به محافظت از مصرف‌کننده در برابر کلاه‌برداری، مشکلاتی را پشت سر گذاشتند.