افزایش نسبت قیمت اتربیت کوین اشتهای ریسک رمزنگاری را نشان می دهد

افزایش نسبت قیمت اتربیت کوین اشتهای ریسک رمزنگاری را نشان می دهد

نسبت قیمت اتر به بیت کوین صعودی شده است-احتمالاً نشان دهنده روحیه پرخطرتر در میان معامله گران رمزنگاری.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال احتیاط کرده اند ، همانطور که با افزایش اخیر نسبت قیمت اتریوم-بیت کوین(ETH/BTC) مشخص شده است و به نظر می رسد این روند همچنان ادامه خواهد داشت. 


کتی استاکتون ، بنیانگذار و شریک مدیریتی در Fairlead Strategies ، می گوید: "ETH/BTC یک روند صعودی را نشان می دهد و این نشانه ای از ریسک در سراسر بازار است که در آن ارزهای دیجیتال جایگزین بهتر از BTC عمل می کنند." 


برخی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بیت کوین ، بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار ، و استیبل کوین را دارایی های امن در بازارهای ارزهای رمزنگاری شده می دانند-مکانی مناسب در زمان استرس مشابه ین ژاپن ، فرانک سوئیس یا خزانه داری آمریکا در بازارهای سنتی. به هر حال ، بیت کوین بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار و مایع ترین بازار در فضای دارایی های دیجیتال به همراه استیبل کوین هایی مانند تتر است. 


شکست نشان می دهد که تثبیت به پایان رسیده است و روند صعودی بزرگتر از پایین ترین سطح ماه مارس نزدیک به 0.03 از سر گرفته شده است. 


دامانیک دانتس ، تکنسین اجاره بازار و خبرنگار CoinDesk ، گفت: "ETH/BTC با توجه به قدرت اخیر در اتر ، از تجمیع دو ماهه خارج شده است." "این یک الگوی تداوم صعودی است. مقاومت بعدی در حدود 0.8 مشاهده می شود. "


به عبارت دیگر ، اتر و سایر آلت کوین ها می توانند در کوتاه مدت به برتری بیت کوین ادامه دهند. تصویر فنی با این روایت که بازار ارزهای دیجیتال در حال تکامل است ، به خوبی ظاهر می شود ، زیرا سرمایه گذاران شروع به دور زدن بیت کوین کرده و مستقیماً به سایر زیرشاخه های صنعت می روند. 


بیت کوین44,446763 (%1.75)

اتریوم3,524-31 (%-0.87)

تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۰/۰۲/۱۷