ارز دیجیتال پکسوس (Paxos) چیست؟

ارز دیجیتال پکسوس (Paxos) چیست؟

ارز دیجیتال پکسوس که در سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت کرد، یک استیبل کوین است؛ از آنجا که هدف استیبل کوین‌ها مقابله با نوسانات ذاتی قیمت رمزارزها است، تمامی استیبل کوین‌های در گردش پکسوس نیز با دارایی‌های ذخیره شده پشتیبانی می‌شوند. استیبل کوین‌ها می‌توانند معادل با یک رمزارز یا پول فیات مانند دلار باشند، بنابراین قیمت آن‌ها همیشه ثابت خواهد بود. از مزایای مهم این توکن‌ها در انجام معاملات و مبادلات رمزارزها است که با استفاده از این ارزها ریسک قیمتی معاملات را می‌توان به حداقل رساند. ارز دیجیتال پکسوس یک ارز دیجیتال متنی بر بلاک چین اتریوم است که با استفاده از قراردادهای هوشمند به وجود آمده است و ارزش آن معادل با یک دلار آمریکا می‌باشد. برای بالا بردن سطح امنیت با توجه یه ساختار طراحی شده استیبل کوین‌ها، معادل با مقدار عرضه شده ارز دیجیتال پکسوس در حساب بانکی مربوط به آن، دلار آمریکا نگهداری می‌شود و به این واسطه پشتوانه شده است.

ارزدیجیتال پکسوس یا Paxos Standard Token (PAX) توکن ERC-20 است که در بلاک چین Ethereum صادر شده است و مزایای فناوری بلاکچین و ثبات ارزهای فیات را با هم به همراه دارد.

تیم Paxos متشکل از چه کسی است؟

تیم Paxos متشکل از متخصصان فصلی از زمینه های مختلف، از جمله کارمندان سابق وال استریت و دره سیلیکون است. این شرکت توسط بنیانگذار و مدیر عامل آن چارلز كاسكاریلا هدایت می شود.

رمز استاندارد Paxos چگونه کار می کند؟

Paxos Standard برای موارد استفاده رو به رشد طراحی شده است. امروز، استفاده اصلی آن این است که نوسانات دارایی رمزنگاری را محدود کنید، اصطکاک را از معاملات مرزی بردارید و به یک وسیله پرداخت مطمئن برای دارایی های رمزنگاری و سایر دارایی های بلاکچین تبدیل شوید.

در آینده، Paxos انتظار دارد که برای پرداخت های مصرف کننده و ذخیره ارزش پایدار برای افراد خارج از ایالات متحده، به ویژه در کشورهایی با ارزهای ملی ناپایدار، استفاده شود.

در اینجا نحوه کارگذاری توکن USD به PAX آورده شده است:

1) کاربر USD را به حساب بانکی صادرکننده رمز ارسال می کند.

2) صادرکننده با استفاده از قرارداد هوشمند PAX مقدار معادل PAX را ایجاد می کند.

3) در حالیکه دلار در حساب بانکی نگهداری می شود، PAX تازه ضرب شده به کاربر تحویل داده می شود.

همین روند اما معکوس برای بازخرید PAX به دلار آمریکا استفاده می شود. با استفاده از Paxos.com می توانید هر رمز استاندارد Paxos Standard خریداری و استفاده کنید. با بازخرید رمز PAX، نشانه ها بلافاصله سوزانده شده و از تیراژ خارج می شوند.

لازم است بدانیدکه این شرکت برای استفاده از توکن های و یا تبدیل PAX هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند و خبر خوب این که حداقل مبلغ تبدیل از 100 دلار شروع می شود.

Paxos از حسابرسان شخص ثالث برای اثبات نگه داشتن مقدار متناظر دلار استفاده می کند. گزارش های تأیید ماهانه را می توان در اینجا یافت.

                                                                

ویژگی‌ های PAX

  • یک سکه ثابت برای محافظت از دارایی های دیجیتالی در برابر نوسانات
  • فراهم کردن شرایط مناسب برای انجام معاملات ارزان و آسان
  • امکان انجام معاملات در خارج از ساعات کاری برخلاف سیستم‌های سنتی
  • امکان انتقال و پرداخت در سراسر جهان
  • ساخته شده براساس استاندارد اتریوم۲۰
  • قانونمند با پشتوانه دلار آمریکا
  • نسبت قیمت یک به یک با دلار آمریکا؛ با استفاده از این ویژگی از تمنولوژی بلاک چین و ثبات ارزهای فیات بهره مند می‌شوند.
  • با وجود اینکه طبق قوانین آمریکا ارز دیجیتال پکسوس یک دارایی مالی نیست؛ اما هر توکن پاکس توسط دلار معادل خودش پشتیبانی می‌شود؛ یعنی در هر زمانی می‌توان ان را به دلار تبدیل نمود.
  • انجام معاملات فوری در سراسر جهان
  • ثبات و تغییر ناپذیری
  • ایجاد حساب غیر متمرکز برای کاربر
  • قانون گذاری شده توسط وزارت خدمات مالی نیوورک
  • تضمین در دریافت سود
  • عدم نیاز برای به کارمزد برای تراکنش‌ها پاکسوس
  • انواع کیف پول PAX

    1. لجر ولت Ledger Wallet. لجر یک کیف پول سخت افزاری است که علاوه بر ارز دیجیتال پکسوس از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند. شما می توانید به راحتی بعد از خریداری کردن توکن پکس، آن را در این کیف پول نگهداری کنید.

    2. تراست ولت Trust Wallet. تراست ولت یک کیف پول نرم فزاری است که در دو نسخه اندروید و IOS عرضه شده است؛ این کیف پول به دلیل پشتیبانی از اکثریت ارزهای دیجیتال و امنیت بسیار بالایی که دارد، یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های حوزه رمزارزها است. شما می‌توانید پس از تهیه ارز دیجیتال PAX، آن را در این کیف پول ذخیره و نگهداری کنید.

    3. متا مسک MetaMask. این کیف پول نرم افزاری که علاوه بر نسخه های اندروی و IOS در دو نسخه کروم و فایرفاکس نیز وجود دارد، یکی دیگر از کیف پول‌های مناسب برای نگهداری رمزارز پکسوس است. این کیف پول علاوه بر PAX از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.در نهایت به دلیل اینکه رمزارز پکسوس بر بستر بلاک چین اتریوم است، از تمامی کیف پول‌هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند، پشتیبانی کرده و می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال خود را در آن‌ها ذخیره کنید؛ اما سه کیف پول معرفی شده در بالا معروف ترین کیف پول‌ها برای نگهداری توکن پکس است.

    چگونه می توانیم ارز پکسوس بخریم؟


    برای خرید ارز پکسوس همانطور که گفتیم ابتدا باید در سایتxdgbit.comعضو شوید و پس از عضویت  می توانید اقدام به خرید و فروش و معامله این ارز و سایر ارزهای دیجیتال نمایید همچنین اگر تجربه کمی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره ما در این زمینه بهره مند شوید و با خیال راحت و کمترین ریسک ممکن معاملات خود را انجام دهید همچنین سایت xdgbit از اولین مرحله تا آخرین مرحله در کنار شما خواهد بود.

    برای خرید و فروش این ارز روی لینک زیر کلیک نمایید.

    Bitcoin Price (BTC)

    • $38,094.36




    Ethereum Price (ETH)

    $2,789.00