ارز دیجیتال هولو (Hot) چیست؟

ارز دیجیتال هولو (Hot) چیست؟

ماه می سال ۲۰۱۸ ارز دیجیتال هولو با قیمت ۰.۰۰۰۷۳ دلار روانه‌ بازار ارزهای دیجیتال شد و کاربران می‌توانستند این ارز دیجیتال را از صرافی‌ها خریداری کنند. در روزهای ابتدایی تقاضای بالایی برای ارز دیجیتال هولو در میان فعالان بازار وجود داشت و همین موضوع سبب شد که قیمت این ارز دیجیتال ۵ روز پس از لیست‌شدن در صرافی‌ها به ۰.۰۰۱۸۷۲ دلار برسد که صعود بسیار خوبی برای این ارز به حساب می‌آید. حرکت در این محدوده‌ قیمتی تا اوایل سال ۲۰۲۱ ادامه داشت و از ماه دوم سال ۲۰۲۱ یعنی فوریه، همگام با دیگر ارزهای دیجیتال بازار و بالارفتن تقاضا هولو نیز توانست یک رشد قیمتی بسیار خوب را تجربه کند. ارز دیجیتال هولو توانست اوج قیمتی خود را در روز پنجم ماه آوریل سال ۲۰۲۱ ثبت کند. به این ترتیب رشد قیمتی این ارز دیجیتال که از قیمت تقریبی ۰.۰۰۰۷ آغاز شده بود، در قیمت ۰.۰۲۸ دلار به اوج خود رسید. از آن پس در نمودار قیمتی ارز دیجیتال Holo شاهد یک افت قیمتی تا محدوده ۰.۰۰۴۹ بودیم. با بررسی نمودار قیمتی HOT، در ماه‌های اخیر یعنی پس از ماه ژوئیه، این ارز دیجیتال توانسته است با وجود نوسانات تقریباً شدیدی که داشته است روندی صعودی به خود بگیرد. در حال حاضر نیز ارز دیجیتال هولو با قیمت تقریبی ۰.۰۰۹۷ دلار در صرافی‌های ارز دیجیتال در حال مبادله است.

هولوچین (HOT) یک پلتفرم اپلیکیشن غیرمتمرکز است که از شبکه‌سازی کاربر به کاربر (peer-to-peer) برای قرارداد عامل محور (agent-centric agreement) و مکانیزم‌های توافق بین کاربران استفاده می‌کند.

معرفی ارز دیجیتال هولو (Hot)

اگر با بلاک چین و ارزهای دیجیتال و نحوه‌ سازوکار آن‌ها آشنا باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که این مفاهیم قرار است نوع جدیدی از فناوری را به مردم معرفی کند و در اختیار آن‌ها قرار دهد تا به این ترتیب کیفیت زندگی مردم را بالاتر ببرد. با وجود نوبودن بلاک چین و حتی اینترنتی که در اختیار همه‌ ماست، نسل جدیدی از شبکه بلاک چین خلق شده که قرار است برخی ایرادات شبکه بلاک چین رایج فعلی را برطرف کند. این شبکه بلاک چین با نام هولو چین HoloChain شناخته شده است. در این مقاله قرار است به بررسی ارز دیجیتال هولو (Holo) با نام اختصاری HOT و شبکه هولوچین بپردازیم.

معرفی بنیان ‌گذاران این ارز دیجیتال

پروژه ارز دیجیتال و شبکه هولو تیمی ۱۲ نفره دارد که برخی نقش پررنگ‌تر‌ی در این پروژه داشتند که ما در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

آرتور بروکو

با تخصصی که آرتور بروکو در هوش مصنوعی دارد، سوابق درخشانی از وی در شرکت‌های شناخته‌شده‌ای مانند کرایسلر، جنرال موتورز و هیوز ثبت شده است. وی به‌عنوان یکی از بارزترین مؤسسان هولوچین معرفی شده است.

اریک هریس براون

هریس براون یک برنامه‌‌نویس قهار است که در بخش زیرساخت‌های کامپیوتری تخصص دارد. او فعالیت خود در زمینه برنامه‌‌نویسی را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرد و Glass Bead Software نیز یکی از محصولات وی بوده است. اریک و ارتور بروکر در پروژه Meta Currency به‌عنوان یک توسعه‌دهنده فناوری برای تأمین اقتصاد Peer to Peer به فعالیت پرداختند. Ceptrنیز پلتفرمی همتا به همتاست که درواقع الگوی ساخت پلتفرم هولو محسوب می‌شود که اریک هریس بروان و آرتور بروک هر دو در آن همکاری داشته‌اند.

دیوید میسرر (David Meisrer)

دیوید یکی دیگر از افراد تیم پروژه هولوست که تخصص وی توسعه نرم‌افزار است،. دیوید اهل استرالیاست.

نیکولاس لاک (Nicolas Luck)

نیکولاس لاک آلمانی نیز به‌عنوان یک برنامه‌نویس در پروژه هولو همکاری داشته است. وی بیش از ۱۰ سال در زمینه نرم‌افزار و ارائه راهکارهای نرم‌افزاری تجربه دارد.

هدف از ساخت هولو (HOT)

پلتفرم هولو به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به جای استفاده از چندین نرم‌افزار توزیع شده بر روی کامپیوتر خود از یک بستری استفاده کنند که درآمد آن در قالب میزبانی که خود کاربر تعیین می‌کند، جبران می‌گردد. شاید همه کاربران قادر به استفاده و کار با رمزنگاری‌های هولوچین نباشند اما با کلیک بر روی URL در یک مرورگر می‌توانند به این پلتفرم دسترسی یابند. هولو بر روی هولوچین اجرا می‌شود.


هولو (HOT)چگونه کار می کند؟

شاید شنیده باشید که هولوچین یک راهکار سبز است. این بدان معنی است که در حال حاضر همه شبکه‌های بلاک چین تا حدی مصرف کننده انرژی هستند اما هولوچین ادعا دارد که می‌تواند روش‌هایی را ایجاد کند که با محیط زیست سازگار بوده و انرژی زیادی مصرف نکنند. از آن جایی که نودها در این شبکه کل داده‌ها را تایید نمی‌کنند پس دارای پهنای باند کمتر و در نتجه مصرف انرژی کمتر هستند. همچنین برقی مصرفی در این شبکه دارای رویکردهایی سازگار با محیط زیست است. هولوچین گزینه مناسبی برای هر اپلیکیشنی است که دارای ورودی‌های زیاد است. به زبان GO نوشته شده و پایگاه کدهای آن کاملا باز است. توسعه دهندگان آن از زبان‌های Lisp و جاوا اسکریپت استفاده می‌کنند.

کیف پول‌ هایی که هولو را ساپورت می‌ کنند

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)
کیف پول‌های سخت‌افزاری همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای ذخیره‌ ارزهای دیجیتال هستد؛ پس اگر شما هم قصد خرید ارز دیجیتال هولو (HOT) را دارید، می‌توانید ارزهای خریداری‌شده خود را با اطمینان خاطر در این کیف پول نگهداری کنید؛ البته قیمت نسبتاً بالای کیف پول‌های سخت‌افزاری شاید برای هرکسی مناسب نباشد.

کیف پول سخت‌ افزاری ترزور (Trezor)
یکی دیگر از کیف پول‌های سخت‌افزاری که از ارز دیجیتال Holo پشتیبانی می‌کند، کیف پول ترزور است. کیف پول‌های سخت‌افزاری با ذخیره‌ کلیدهای خصوصی به‌صورت آفلاین، دارایی شما را از تهدید سرقت‌های آنلاین محفوظ می‌دارند.

کیف پول نرم‌افزاری اتمیک (Atomic)
اگر به‌دنبال کیف پول نرم‌افزاری برای نگهداری، ارسال یا دریافت ارز دیجیتال هولو هستید، کیف پول اتمیک یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست که در نسخه‌های موبایلی و دسکتاپ طراحی و ارائه شده است.

کیف پول نرم‌افزاری متامسک (Metamask)
متامسک یک کیف پول بسیار شناخته‌شده است که در فرمت تحت وب برای کاربران در دسترس است. این کیف پول را می‌توان برای نگهداری ارز دیجیتال هولو نیز استفاده کرد. کروم، فایرفاکس، اپرا و بریو مرورگرهایی هستند که می‌توان کیف پول متامسک را روی آن‌ها اجرا کرد.

کیف پول نرم‌ افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های نرم‌افزاری، تراست ولت است. این کیف پول با امنیت بالا و رابط کاربری ساده‌.

کیف پول نرم ‌افزاری آیم توکن (im Token)
کیف پول موبایلی آیم توکن علاوه بر ارز دیجیتال HOT، از ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و… پشتیبانی می‌کند. این کیف پول در نسخه‌های اندروید و IOS برای کاربران دردسترس است.

کیف پول نرم‌ افزاری انجین (Enjin Wallet)
کیف پول انجین که کیف پول رسمی ارز دیجیتال انجین است، از ارزهای دیجیتال مختلف دیگری مانند بیت کوین، اتریوم و همچنین هولو پشتیبانی می‌کند. این کیف پول موبایلی از نظر امنیت، شباهت بسیاری به کیف پول‌های سخت‌افزاری دارد.

کیف پول نرم‌ افزاری مای اتر ولت (My Ether Wallet)
مای اتر ولت یک کیف پول تحت وب است که کاربران آن می‌توانند ارز دیجیتال Holo را در کنار بسیاری از دیگر ارزهای دیجیتال نگهداری کنند.

پیش بینی وضعیت آینده هولو

اوج قیمت ارز دیجیتال هولو ۰.۰۳ دلار بوده در که در سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاد. همان طور که متوجه شدید قیمت فعلی آن بسیار کمتر از این قیمت بوده و با توجه به ویژگی‌های پلتفرم هولو و توکن اختصاصی آن، پیش بینی می‌شود در قدم اول مجددا سقف قیمتی را لمس کرده و رشدهای بیشتری داشته باشد. ارائه ایده اینترنت توزیع شده و غیرمتمرکز، ایده‌ای بسیار کاربردی است زیرا در این جهان همه به فکر دنیایی هستند که از حریم خصوصی‌شان مراقبت شود و امنیت داده‌ها افزایش یابد. البته که انتقاداتی در خصوص پروژه هولو همانند پروژه‌های دیگر وجود دارد که یکی از این نقدها، عدم پیشرفت چشمگیر این پروژه در طول مدت بوده است. به هر حال پیش بینی می‌شود آینده هولو درخشان باشد و زمانی که به اهداف تعیین شده بیشتر نزدیک شود، درخشان‌تر نیز خواهد بود.


برای خرید ارز هولو HOT همانطور که گفتیم ابتدا باید در سایتxdgbit.comعضو شوید و پس از عضویت  می توانید اقدام به خرید و فروش و معامله این ارز و سایر ارزهای دیجیتال نمایید همچنین اگر تجربه کمی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره ما در این زمینه بهره مند شوید و با خیال راحت و کمترین ریسک ممکن معاملات خود را انجام دهید همچنین سایت xdgbit از اولین مرحله تا آخرین مرحله در کنار شما خواهد بود.

برای خرید و فروش این ارز روی لینک زیر کلیک نمایید.

Bitcoin Price (BTC)

  • $38,975.36




Ethereum Price (ETH)

$2,857.00