ارز دیجیتال آردور چیست؟

ارز دیجیتال آردور چیست؟

ارز دیجیتال Ardor نوعی پروژه رمزنگاری شده هست که بر روی بلاک چین NXT راه اندازی شده و هد اون دسترسی به فناوری بلاک چین برای مشاغل و سایر پروژه ها هست. همچنین ارز دیجیتال Ardor توسط پلتفرم مخصوص خودش، مسئله های مهمی مثل مقیاس پذیری، بلاک چین و سفارش سازی رو که بلاک چین NXT باهاش روبرو هست رو بررسی و برطرف می کنه.

ارز دیجیتال اردور با نماد اختصاری ARDR نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست

ارز دیجیتال اردور با نماد اختصاری ARDR نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست

ارزدیجیتال آردور ARDOR چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال آردور چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال اردور با نماد اختصاری ARDR نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 222.61 میلیون دلار و سهم 0.01 درصدی از کل بازار، در رتبه 253 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز اردور نوعی پروژه رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین منبع باز NXT هست که با این هدف راه اندازی شده تا با راه حل های موجود سازمانی مثل Microsoft Azure رقابت داشته باشه و بتونه مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده ها و کاربران بلاک چین قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال اردور یکی از ارائه دهنده های پیشرو بلاک چین به عنوان یه سرویس یا پروتکل هست که به کاربران خدمات زیادی رو فراهم می کنه. همچنین ارز اردور زیرساخت بلاک چین و پشتیبانی رو برای موسسه ها و مشاغل به طور یکسان فراهم می کنه تا اون ها این امکان رو داشته باشن تا فناوری قدرتمند بلاک چین رو بدون اینکه نیازی به سرمایه گذاری و توسعه راه حل های بلاک چین سفارشی داشته باشن، مورد استفاده قرار بدن. به عبارت دیگه اگه یه کسب و کار به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین برای کارهای خودش باشه، می تونه این کار رو با استفاده از ارز دیجیتال Ardor انجام بده.


اگه بخواهیم به زبان ساده تر، تعریفی از ارز اردور داشته باشیم می تونیم بگیم که ارز دیجیتال Ardor نوعی پروژه رمزنگاری شده هست که بر روی بلاک چین NXT راه اندازی شده و هد اون دسترسی به فناوری بلاک چین برای مشاغل و سایر پروژه ها هست. همچنین ارز دیجیتال Ardor توسط پلتفرم مخصوص خودش، مسئله های مهمی مثل مقیاس پذیری، بلاک چین و سفارش سازی رو که بلاک چین NXT باهاش روبرو هست رو بررسی و برطرف می کنه.

هدف از ایجاد آردور

حتی با توسعه NXT، تیم جلوریدا محدودیت‌هایی را در پروژه خود مانند نیاز به NXT برای استفاده از هر پلتفرم تشخیص داد که مانعی غیر ضروری برای استفاده از این پلتفرم بود.
جلوریدا همچنین می‌خواست از بلاک چین بلوت یا نفخ بلاک چین (افزایش حجم غیرمتعارف بلاکچین به علت نگهداری بیش از اندازه اطلاعات) جلوگیری کند و باید به مشکلات سفارشی‌سازی نیز رسیدگی می‌کرد.

تیم پروژه بعد از تحقیقات زیادی توانست این الزامات را با آردور و جدا کردن توکن‌های تراکنش و توکن‌های امنیتی شبکه انجام دهد که پیش از این در جایی دیده نشده بود.
آردور تمام عملکردهای موجود NXT را در دل خود جای داده است و در عین حال مشکلات آن را به واسطه ساختار منحصر به فرد خود حل می‌کند.


بررسی قیمت و آینده Ardor

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران در هنگام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال آردور بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده آدور هست. اگه شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید ARDR رو دارین، باید ابتدا قیمت و آینده آردور رو مورد بررسی قرار بدین. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و همین موضوع باعث شده تا پیش بینی قیمت و اینده آردور کار سختی بشه. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Ardor چیست؟ به بررسی قیمت و اینده آردور می پردازیم.

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال آردور تلاش می کنه تا کارهایی بسیار با اهمیتی در زمینه راه های جدید انجام بده تا از طریق اون ها بتونه زیرساخت های تازه ای رو ایجاد بکنه و بتونه امنیت بلاک چین رو افزایش بده. بنابراین در صورتی که این ارز دیجیتال بتونه اینجوری اقدامات خودش رو به درستی انجام بده، نتیجه نهایی اون برای همه مشاغل قابل توجه خواهد بود و محبوبیت زیادی به دست میاره. همچنین با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز دیجیتال آردور برای شما ارائه کردیم، می تونیم آینده آردور رو درخشان پیش بینی کنیم. بهتره بدونین ارز دیجیتال ARDR توسط تیم توسعه دهنده قدرتمندی نیز پشتیبانی میشه که همین موضوع نیز می تونه نقطه مثبتی باشه برای توسعه و گسترش ارز دیجیتال اردور و درخشان شدن قیمت و اینده ARDR.

برای اینکه بتونین قیمت و اینده ARDR رو مورد بررسی قرار بدین و قیمت آردور رو پیش بینی کنین، باید همه عوامل و فاکتورهایی رو که بر روی قیمت اثیر می ذارن که مورد توجه قرار بدین. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید ارز دیجیتال آردور، اخبارها و رسانه ها و اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال اردور اشاره کنیم. به عبارت دیگه همه این عوامل بر روی قیمت و اینده ARDR تاثیر زیادی می ذارن.
  •  همانطور که گفتیم ابتدا باید در سایتxdgbit.comعضو شوید و پس از عضویت  می توانید اقدام به خرید و فروش و معامله این ارز و سایر ارزهای دیجیتال نمایید همچنین اگر تجربه کمی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره ما در این زمینه بهره مند شوید و با خیال راحت و کمترین ریسک ممکن معاملات خود را انجام دهید همچنین سایت xdgbit از اولین مرحله تا آخرین مرحله در کنار شما خواهد بود.

برای خرید و فروش این ارز روی لینک زیر کلیک نمایید.

Bitcoin Price (BTC)

  • $29,380.36




Ethereum Price (ETH)

$2,026.00