آیا قیمت XRP می تواند به 1 دلار برسد؟ در ادامه این سطوح را تماشا کنید

آیا قیمت XRP می تواند به 1 دلار برسد؟ در ادامه این سطوح را تماشا کنید

قیمت XRP پس از پیروزی قانونی ریپل در برابر SEC ایالات متحده تقریباً دو برابر شد. اما آیا رالی آن پس از نزدیک به 1 دلار ادامه دارد؟

پس از اعلام حکم دادگاه فدرال به شدت افزایش یافته است که فروش آن در صرافی های کریپتو با قوانین اوراق بهادار ایالات متحده مطابقت دارد.

در 14 جولای، قیمت XRP حدود 10 درصد کاهش یافت و به 0.76 دلار رسید، اما در مقایسه با پایین ترین قیمت روز قبل، همچنان حدود 65 درصد افزایش داشت.

در بالاترین سطح خود در 24 ساعت گذشته، جفت XRP/USD به 0.93 دلار رسید که بهترین سطح آن از دسامبر 2021 است، فقط از رسیدن به مرز 1 دلار خجالت می‌کشد.

رالی XRP با پشتوانه نهنگ

برخی شاخص‌ها نشان می‌دهند که پمپ قیمت مداوم XRP ممکن است فقط یک واکنش کوتاه مدت به اخبار مثبت ریپل نباشد.

به عنوان مثال، مدت زمان پمپ عظیم XRP با رسیدن حجم معاملات آن به بالاترین حد 10 ماهه همزمان است. در همین حال، تعداد تراکنش‌های نهنگ XRP - کیف پول‌هایی که بیش از 100000 دلار دارند - به بهترین سطح خود در سال 2023 رسید که نشان می‌دهد ثروتمندترین سرمایه‌گذاران از رالی XRP حمایت می‌کنند.

 برایان کیو، تحلیلگر در اظهار داشت : «اگر آدرس‌های کلیدی نهنگ و کوسه عرضه خود را به این پمپ افزایش دهند، این یک سیگنال پیش‌بینی است که پمپ ممکن است به تازگی شروع به کار کند، و این نشانه چیزهای خوبی در آینده است. پلتفرم تجزیه و تحلیل داده Santiment.

علاوه بر این، افزایش قیمت XRP با افزایش عرضه توسط واحدهای دارای مانده توکن 100000 تا 10 میلیون مطابقت دارد.

به عبارت دیگر، نهنگ ها رالی را نفروختند ، اما XRP انباشته کردند

بازگشت به بالا
کلیه حقوق متعلق به سایت xdgbit.com می باشد.
Copyright © 2024