آیا روزنامه نگاران رمزنگار باید Crypto داشته باشند؟

آیا روزنامه نگاران رمزنگار باید Crypto داشته باشند؟

یکی از روزنامه نگاران تمام دوران مالکیت بیت کوین ارزان را به خاطر می آورد - و اینکه چرا او مایل بود آن را برای یک حرفه کنار بگذارد.

خوب ، حدود نیمی از بیت کوین. اوایل سال 2014 بود ، و من در بیت کوین میامی گزارش می دادم ،ا ما در بحبوحه بازار خشن گاو قرار داشتیم و BTC اخیراً به بیش از 600 دلار افزایش یافته بود - ارتفاعات غیر قابل تصور! اتاق یک هتل را تقسیم کردم و هم اتاقی من 250 میلیارد دلار BTC برای تأمین سهم خود برایم ارسال کرد.


تا به امروز این بیت کوین بیشترین بیت کوینی است که تا به حال داشته ام. این مبلغ در حال حاضر حدود 25000 دلار برای نرخ بازگشت سالانه 990 ارزش دارد. متأسفانه ، مجبور شدم آن بیت کوین را بلافاصله بفروشم.


مجبور شدم بفروشم زیرا در میامی بودم و اولین گزارش های خود را برای مجله Fortune انجام می دادم. Fortune ، مانند اکثر روزنامه های خبری مالی و تجاری سنتی ، نویسندگان خود را از داشتن دارایی های مالی در هر نقطه ای که مجبور به پوشش آنها هستند منع می کند. ایده این است که داشتن یک دارایی به ناچار پوشش شما را نسبت به آن مثبت می کند یا شما را به نوشتن منفی درباره رقبا سوق می دهد. (من نمی توانم پیش فروش اتریوم را خریداری کنم ، RIP بزرگ.)


قیمت بیت کوین(BTC)48،971

قیمت اتریوم (ETH)3،248